2008/2025' AMICS I RESIDENTS ARBÚCIES
Un programa setmanal amb: la previsió del temps, la secció alternativa, l'entrevista de la setmana i les recomanades

Amics i Residents Arbúcies 14 de juny de 2025 "Entrevista amb Meritxell Casacuberta sobre la donació de sang del dia d'avui"

La paraula és, «Enramades». Demà el tret de sortida amb les catifes de flors, la sublimació de l’esforç col·lectiu, amb gent que durant l’any no té gaire tracte, i per uns dies ajunta voluntats, temps personal, per fer possible una diada tan excepcional.
Després ja vindrà la festa, les danses, les passades nocturnes, en definitiva tradició que millor o pitjor forma part de la nostra identitat com a poble. Gaudim-les!,
Repassem la carta d’avui del nostre menú radiofònic:
Xavi Soler, no falta a la cita amb el temps i un tema de divulgació científica.
A la secció: .... Carles Carbonell presentant l’actualitat del món del motor, les curses del mundial de ral·lis, i les curses i activitats més properes.
La Marta Rúbio: amb les activitats recomanades des del gabinet de comunicació de l’Ajuntament.
A l’entrevista ens acompanya: la Meritxell Casacuberta, que ens explicarà la campanya de donació de sang que es fa avui a Arbúcies, 14 de juny.
Aquesta és la graella d’avui, esperem que pareu bé l’orella. Això és Amics i Residents, des de, i per Arbúcies.

Clica per escoltar el programa 776



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada