Hem superat Sant Joan, una revetlla a mitja setmana que haurà servit perquè molta gent faci uns ponts brutals i aprofiti unes mini vacances a finals de juny. Tot acompanyat d’una calor fora del normal per l’època.
També han començat casals, colònies, tornejos de futbol, de bàsquet,...de tot i més, i les piscines plenes a vessar per amagar-se del sol i la calor.És moment de començar una nova edició d’Amics i Residents a Arbúcies. Us presentem les veus que ens acompanyaran avui al programa:
-Xavi Soler, el nostre meteoròleg de confiança, ens explicarà com a anat el temps aquesta setmana canicular, com es presenta la previsió per tancar amb un tema de coneixement i ciència.
-A la secció, Nelson Paz, en la seva darrera presència de la temporada amb «Diuen, diuen, diuen»
-Marta Rúbio des de l’oficina de comunicació municipal, farà una actualització de les activitats «recomanades» al nostre poble els propers dies.
-El tema del dia, va dedicat al Festival Villa Margarita. Anem escalfant motors d’aquest esdeveniment musical que acull joves promeses de la música clàssica internacional. Tindrem a la Lali Vivas i els Joan Furió, pare i fill, per explicar el calendari de les actuacions.
Aquesta és la graella d’avui, esperem que pareu bé l’orella. Això és Amics i Residents, des de, i per, Arbúcies!













