2008/2025' AMICS I RESIDENTS ARBÚCIES
Un programa setmanal amb: la previsió del temps, la secció alternativa, l'entrevista de la setmana i les recomanades

Amics i Residents Arbúcies 12 de juliol de 2025 "Resum programes de la 17ena. temporada"

I fins aquí, hem arribat. El show s’acaba i donem per tancada la 17a temporada. Han passat molts personatges, gent de tota mena, els col.laboradors habituals, i algun que ve de tant en tant. Tots ells han fet possible el programa. Ara és hora de recuperar forces, i repensar coses.
Teníem previst fer un directe per aquest final de temporada, però no ha estat possible, ho fem a cobert.
Han col.laborat aquesta 17a temporada:

a les xarxes socials....... Manel Canaleta
a la “Méteo”................ Xavier Soler
a les «Recomanades»... Marta Rúbio
a les seccións, Anna Garcia, Quim Arimany, Carles Carbonell, Nelson Paz, i David Merino. També amb Joan Illa amb les biografies i l’advocat Jordi Masnou a Fets i llei.

Agraiments a l’Ana Teixeira i els seus col·laboradors, Ricard Goyal, Bruna Becerra i l’Aina Masó, també amb la seva participació a l’espai «Mirades».
A banda de l’equip tècnic de Ràdio Arbúcies, especialment a Jordi Bartomeus i l’incombustible Agustí Rovira, la seva paciència i ganes d’ajudar.
I un servidor, Jordi Soler al micròfon i als guions.

Clica per escoltar el programa 780



Amics i Residents Arbúcies 5 de juliol de 2025 "Entrevista amb Jordi Tura, director del museu etnològic del Montseny"

La calor ens envaeix, la seva abraçada ens treu l’alè, ens esgota si no trobem ombres on refugiar-nos. La piscina pot ser un bon remei, sortir als vespres i deixar les hores de sol intens, amagats a la fresca.
És temps de campus, esplais, activitats a l’aire lliure, anar a la platja. També de compartir sopars a la fresca, i veure els estels fugaços de les properes Persèides.

Anem al que toca. Repassem la carta d’avui del nostre menú radiofònic:
Xavi Soler no falla mai, amb el repàs del temps i un tema de divulgació científica.
A la secció Nelson Paz, a qui farem lliurament de la seva samarreta de ràdio Arbúcies i ens explicarà coses que es publiquen a «Diuen, diuen, diuen»

La Marta Rúbio, tampoc faltarà a la cita amb les activitats recomanades des del gabinet de comunicació de l’Ajuntament.
A l’entrevista ens acompanya: Jordi Tura, director del museu etnològic del Montseny, La Gabella per fer un repàs de les activitats des del museu.
Ben trobats al programa!

Clica per escoltar el programa 779