2008/2026' AMICS I RESIDENTS ARBÚCIES -- 18 ena. temporada
Un programa setmanal amb: la previsió del temps, la secció alternativa, l'entrevista de la setmana i les recomanades, tots els dissabtes de 10 a 12 del matí

Amics i Residents Arbúcies 4 d'Abril de 2026 "Entrevista de Cesc Camps a l'Alcalde i regidor de festes sobre el procés de repensar la festa d'Enramades"

Estem de ple a la Setmana Santa i encara que estem de vacances, nosaltres no ens aturem, gràcies a la generositat de convidats i col·laboradors, hi som per donar la veu.
I parlant de les tradicions, la festa de les Enramades va viure un canvi fa uns anys, afegint un dia de festa local el divendres manllevat a la Festa Major. Ara estem en un procés de repensar la festa i de reformular-ho. Avui tractarem el tema al programa.

Comencem una nova edició d’Amics i Residents a Arbúcies. Us presentem les veus que ens acompanyaran avui al programa:
Xavi Soler, el nostre meteoròleg de confiança, ens farà el resum de com ha anat el temps aquesta setmana, la previsió pels propers dies, post Setmana Santa i ens proposarà un tema de coneixement i divulgació científica.

A la secció, toca la visita d’en Nelson Paz, presentant la seva secció «Diuen, diuen, diuen» dedicada als estudis i qüestions que ho peten mediàticament.
La Marta Rúbio ens presenta des del gabinet de comunicació de l’ajuntament, quines són les activitats «recomanades» actualitzades a hores d’ara.

El tema del dia va dedicat a les enramades i al procés de repensar la festa. Avui volem conèixer què es proposa, i com es farà, en una vibrant entrevista realitzada per Cesc Camps a l’ Alcalde i regidor encarregat de la festa, Pere Garriga. Tot plegat a la segona hora del programa.
Aquesta és la graella d’avui, esperem que pareu bé l’orella. Això és Amics i Residents, des de, i per, Arbúcies!.

Clica per escoltar el programa 811



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada